Sherlock1190 [silindi] benimde bebegim 1000,1200 gram aldianne sütüyle 4. Ay kontrolünde 650gram aldi 😔 doktor gayet normal dedi ama
Busraata [silindi] az degil ilk başta 1.700almişti benim oglum çok zayifladio kiloyu alinca şok olmuştum bu da onun gibi birşey merak etme bu aydan sonra öyleymiş kilosu geriye gitmiyorsa sorun yok canım
Egesem2 [silindi] ilk 3 ay sonrasında dediğiniz kilo normal. İlk 6 ayda doğum kilosunun 2 katına çıkması yeterli. Bi de 3 aydan sonra hareketleniyor ya bebel ondanda az kilo alıyor