[silindi] Bebeğim ilk üç ay sadece anne sütüyle 800/900 g almıştı bu ay 350 g almış. Ebe normal diyor instagramda bir dr 500 g almalıydı diyor. Kendi doktorumuz izinde götüremedim. Kafam karıştı
Anne80 [silindi] benm kızda 16sına 4 aylık olacak sanırım o da 300 400 gram anca aldı karnı doymuyo desem huzursuz değil
Hasfa [silindi] çok normal bizde 400 gr almıştık bi dahaki ay doktor karşılaştırma yapar ancak meme reddi yaşıyorlar bu dönemde genelde 3 ay kilonun az olduğu ay oluyor 🌺
[silindi] Kelebegimmmm ya ben internette de 3. Aydan sonra kilo alımı azalır diye okudum şimdi ebeye mesaj attım 600/700 alması gerekirdi diyor 😒
Hasfa [silindi] takılmayın doktor direk dediki her ay 800 900 alması olmaz çünkü 3. Ay meme reddi ve sendrom 4.ay atak dönemi bu iki ay böyle geçecek. Sonra alması normale döner beslenmesi normale döner dönmezse bakarız şeklinde konuştu 🤷♀️
Anne80 [silindi] evet benımkıde 4 saat vermesem ne aç gibi ne huysuzdu bi ara 2 saatte bir vermeye calıstm almadı ağladı bide adet oldum ilk kez sütün tadı değişir diyolar ona da denk gelmiş olabilirim
Mom089 [silindi] bizim 4 5 6 ay kontrolünde hep 400 gram almıştı sadece Normalde 900 gr yada 1 kilo alırken o aylarda kilo alımı yavaşladı
Mom089 [silindi] yani bu aylarda yavaşlar kilo alımı bebek den bebeğe de değişir dedi Takip de kalalım ama gelişimi güzel ayına uygun da gidiyor normal yani dedi
elizabeth [silindi] normal, bebekler 4. aydan sonra az kilo almaya başlıyorlar. Benim kızımda 4. ayda sadece 100 gram almıştı. Önümüzdeki aylarda toparlar merak etme
Eymenebrar [silindi] benim oğlumda şuan 6 aylık olacak bizde 900 gram alırdı ama 3. Aydan sonra yavaşlıyor kilo alımı korkma doktor 200-500 gram arasında bile olsa normal kabul ediyor
Birdunyagezegen [silindi] canım benim kızımda ilk 3 ay da 1000,900, aldı hep. 3. Aydan sonra kilo durdu 7. Ayına girdi ilk birinci ayda aldığı kiloyu 3.aydan sonra 7. Aya kadar ancak alabildi 😃
Busraata [silindi] 550gr aldı bizimki de ama,200-400gr arasi normal demişti doktorumuz bu aydan sonra yavaş kg alirsa korkma demişti birşey olmaz merak etme canm almış işte kilo
Busraata [silindi] az degil ilk başta 1.700almişti benim oglum çok zayifladio kiloyu alinca şok olmuştum bu da onun gibi birşey merak etme bu aydan sonra öyleymiş kilosu geriye gitmiyorsa sorun yok canım