Asya0114 Yani hiç bir şekilde beslenmeyen bebekler için öneriliyor tabi ki .. çünkü bu bebeklerde kilo kaybı hayati tehlike sınırında oluyor ve kar zarar hesabına göre mama öneriliyor zaten :) Bebeğiniz sevdiyse diyeceğim birşey yok ama kendini toparlayınca sırf kilo alsın diye devam etmeyin derim .. ek gıdalarla ve herşeyin doğalıyla destekleyin :) Yumurta , tavuk , et ve bu tarz proteinlerle .. sağlıkla büyüsün bebeğiniz .