aysenaz Prima ile yola çıktık çişini yaptığında çok kötü koku yaptı ve pişik yaptı, sleppy pişik yaptı, molfix pişik ve sızdırdı şimdi minies kullanıyoruz ve çok çok memnunum tavsiye ederim.
MayneymisAltintop Annesininprensesi canım ben minies kullanıyorum bizdedd oldu doktorumuz kristalleşme olabilir bol bol emzir dedi. Yetersiz beslenmeden oluyormuş. Bezi değiştir devam ederse emzirmene dikkat et. Biz mama takviyesi yapınca geçmişti
aysenaz Annesininprensesi molfix yapıyordu lastik kısmı tahriş oluyor ve kızarıyordu çok kullanmadım hiç memnun kalmadım. Minies te öyle bişey yaşamadım.
aylin3834 Deletedmom324 Bizde komili kullanıyorduk son 2 pakettir bimin bezini kullanıyoruz denemek amaçlı almıştık hoşumuza gitti onunla devam ediyoruz biz memnun kaldık inşallah sizde beğenirsiniz 😇