Annesininprensesi Az önce altini açınca bezinde mercimek büyüklüğünde jel gibi yumusak parcalar vardı dün akşam da daha küçüktü bu nedir kızlar bilen var mı endişelendim
Alyamm Annesininprensesi Bezin içinde ki partiküller canım onlar hangi bezi kullanıyorsun bilmiyorum ama ben de molfix’ in sadece 1 paketinde aynı problemi yaşadım şuan hala molfix kullanıyorum ama tekrar olmadı 🤷🏻♀️
thelake Annesininprensesi bezden çıkıyor onlar cnm bende bazen açınça altını pipisinin üstünde falan oluyor 🤣🤣
MayneymisAltintop Annesininprensesi canım ben minies kullanıyorum bizdedd oldu doktorumuz kristalleşme olabilir bol bol emzir dedi. Yetersiz beslenmeden oluyormuş. Bezi değiştir devam ederse emzirmene dikkat et. Biz mama takviyesi yapınca geçmişti
Annesininprensesi Alyamm korktum bi an önceden hiç olmayınca çok teşekkürler icim rahatladı bunun bi zararı olur mu acaba bebeğe 🤔
Alyamm Annesininprensesi Evet işte bende sadece 1 pakette bu problemi yaşadım tekrar olmayınca devam ettim. Bez değiştirmeyi düşünüyorum ama hala kararsızım 😕
Alyamm Annesininprensesi Rica ederim yani zararı konusunda pek bir bilgim yok açıkcası araştırdım ama iyi yada kötü pek birşey bulamadım bununla alakalı ben o paketi devam etmedim daha öncede bu problemi yaşamadığım için yeni paket alıp denemek istedim ve tekrarlanmayınca devam ettim.
Deletedmom324 Alyamm ben prima kullanıyorum 🤦🏻♀️ Molfix denedim hiç begenmedım. 4 numara oyle duruyor paket. Bu ay minies ya da bimin bezini deneyecegım. Belkı olur 🤷🏻♀️
Annesininprensesi Alyamm bende düşündüm ama memnun olduğum icin değişmedim sleppy denedim sızdırdı bide çok kötü pişik yaptı
Alyamm Deletedmom324 Bende primadan molfix’ e geçtim canım primanın kokusundan dolayı kullanmak istemiyorum ama dokusu molfix e göre kat kat daha iyi memnun kalırsın inşallah bende kararsızım işte ne alsam ne denesem diye 3 tane bez denedim şükür pişik olayı hiç olmadı ama prima kokuyor molfix sızdırıyor ben bide goon kullandım o daha iyiydi sanki ama boyutları birazcık büyük gibi 2 numarası 3 numara gibiydi kilo aralığıda diğer bezlerle aynı aslında ama boyut farklı.
Kadir Deletedmom324 miniesi tavsiye ederim öok memnunum 3aydır kullanıyorum daha önce prima kullanıyordum
aylin3834 Deletedmom324 Bizde komili kullanıyorduk son 2 pakettir bimin bezini kullanıyoruz denemek amaçlı almıştık hoşumuza gitti onunla devam ediyoruz biz memnun kaldık inşallah sizde beğenirsiniz 😇
Annesininprensesi Alyamm aslında paketler hwp aynı ama niye böyle oldu anlamadım sanırım yüzeyi daha seyrek dokunmuş bende 2 gündür oldu dogerlerinde olmamıştı
Alyamm Annesininprensesi Bizde molfix de sızdırıyordu 3D teknolojisiyle üretilen beze geçince biraz azaldı sanki bide daha yeni 3 numaraya geçtik çok fazla lastik izi oluyor minies denesem mi diye kararsızım 😞
Alyamm Annesininprensesi Evet yüzeyiyle alakalı ara ara üretiminde sıkıntı oluyor galiba firmaya şikayette bulunmak gerekiyor aslında ama ilgilenirler mi bilemiyorum.