Annisss NaimeYilmaz arcelik kesinlikle 10 yildir kullaniyorum nerdeyse universitedeyken daha pahali duzlestiricisi olanlar hep benimkini isterdi benim sacimda kalin ve coktur ve cogu arkadasimin da ayniydi