NaimeYilmaz Saçı yakmayan, yıpratmayan, hızlı ısınan, düzleştirirken sürekli saça takılmayan ve ısıyı görebileceğim dijital göstergeli düzleştirici önerisi rica edeceğim. 🥰 Var mı kullanıp memnun kaldığınız marka-modeller?
Araseymen NaimeYilmaz rowenta kullanıyorum 5 senedir aynı fişe taktiğin an ısınıyor düşük derece saçımı duzlestirmeye yetiyor ve düzlüğü bozulmuyor tokada taksam.
monaroza1 NaimeYilmaz Kesinlikle remington 6 senedir kullanıyorum hiçbir şeyi yok çok memnunum maşaya bile elim gitmiyor neredeyse yıllardır su dalgasını falan bile onunla yapıyorum
Birarkadasabakipcikacaktim NaimeYilmaz Rowenta keratin plakalı kullanıyorum haftada 1-2 muhakkak duzlestiriyorum. Bir yıla yakindir saçımı kestirmiyordum geçen kuaföre gittim saçlarınız yıpranmamış dedi 😂 Size markadan çok keratin plakalı olmasını öneririm 2 senedir kullanıyorum gerçekten fazla yıpratma olmuyor saçta
NaimeYilmaz Birarkadasabakipcikacaktim Hangisi? Ben de o markaya bakıyorum bir tane gördüm ama kodunu söyler misiniz?