Ben de cinnet geçirdim biraz önce uyutmadan evvel, ki gerçekten çabuk sinirlenen biri değilimdir ama nasıl çileden çıktım bilmiyorum kızım 26 aylık sürekli kendini yerlere atarak ağlaması, elinin kolunun ayağının durmaması yaramazlığı çileden çıkardı beni ya tuvalete bir çiş yapacak banyoyu savaş alanına çeviriyor kirli sepetindeki boşaltıyor banyo dolabını açıp dokuyor içindekileri peçeteleri yırtıyor neyse diyorum toplarım o çıkıyor ben banyo toplayana kadar mutfak savaş alanına dönüyor resmen çocuğun sınırı yok tezgahın üzerine bile çıkıyor çekmece kulplarına basarak, yatak odamı kilitliyorum artık girmesin diye yoksa bütün çamaşırları döküyor ortalığa, yetişemiyorum gerçekten benim enerjim yetmiyor uyudu şimdi de keşke kızmasaydım diye üzülüyorum 😢 pandemi olmasaydı ne güzel verirdik oyun grubu falan enerjisini atardı bebeler