Adanurymn Busee04 normal damla ya ilaci çekiyoruz ya sisenin icinden vitasanol ilaç ona internetten bakarsaniz damlaliligini gorursunuz.
Tugcealp Busee04 yok canım makina ile sagmiyorum aynen benimde öyle oluyordu sagdikca gelirdi elimle sıkıyorum masaj yaparak o azaltıyor birde ben göğsümün üstüne yatırır gibi emziriyorum genel de yoksa boğuluyor gibi oluyor yutamiyor ağlıyor
Busee04 Tugcealp benimki de öyle yalnız şöyle bi sıkıntı oluyor ben onu emzirmeden hemen önce yapıyordum ama bazen emmek için ağlıyor ve o sırada yapamıyorum bazen ağlamadan yapayım diyorum emene kadar süt yine artıyor öyle bi çelişki oluyo
AnnesininUmutu Busee04 İlk 1 dakika emzirin sonra tazyikli gelir zaten. Tazyik geçene kadar elinizle bir bardak yada biberona sağın. Sonra sağdığınızı verirsiniz.
Yaseminahmet Busee04 Canım benim de öyle .25 ,30 cc pompa ile sağıyorum sütün fazlalağına göre .Bebeğin duruyorsa yatarak emzir küçük ince bir yastık koy belinden yukarısını yastığa yan gine yatır öyle emzir birde makas yap
Busee04 Yaseminahmet durmuyor valla her emzirme öncesi posta ağlıyoruz sonra emiyo ne zor iş ya sanırım hiç sakin bi emmemiz olamicak yazılan her şeyi denedim artık tolere edebilmesini beklicez öyle de böyle de. Teşekkürler herkese