Furug Nursah07 kesiinlikle beni neden yuruttun diye trip atardim ama benden once esim musade etmezdi ama bunu baski kurmak olarak algilayanlar oluyor😀
Nursah07 Furug eşim müsade edecek diye ayrı kızılırdı bi tur zaten 😂 iyiliğimizi düşünecek baskıya her türlü açığız valla öbür türlüsünden şüphe edecek hale gelmişiz çünkü
Furug Nursah07 deger vermek her anlamda olur bana göre..sagligimi tehlikeye atacak bir sey istedigimde elbette esim bunu tastiklememeli..benimle birlikte oluyorsa beni riske atiyorsa bir durup dusunmek gerekmez mi?
Nursah07 Furug kesinlikle düşünmüyorsa zaten o kişi ne benim eşim olmuştur ne de çocuğumuzun babası..
Minejjan Kelebekler vadisi , o kadar yüksek bir yer ki balayında gitmiştik.. Allah ailesine sabır versin..
HonKiPonKiDoNiNo Simdi icerde gebersin pislik. İnsan dogmamis cocuguna kiyarmi 😡 Dunya artik yasanmaz hale gelmis kocaman bir bok cukuru, Allah herkesi iyilerle karsilastirsin..
SedaMeyra Furug ben de sizin gibi düşünüyorum. Beslenmeme cok dikkat ettim hamileyken asitli icecek icmedim seker tatli cikolata uzak durdum. Kilolu biriyim hamile.kaldigim kiloda doğurdum. Bukadsr basit değil hasta degiliz evet ama daha cok dikkat etmemiz gereken bir konu.evladimizi içimizde barindiriyoruz sonuçta.
Zhnce Mommysharkdoodoodoodoo yani gittikleri cok cok tehlikeli ve kayalik uçurum olunca o nedenle izin vermezdi denildi bence Yoksa tehlikeli olmasa kimse birsey demezdi Bende haberi ilk okuduğumda yok artik dedim adam niye yapsin boyle birsey ama içeriği cok enteresan çıkınca ister istemez insanlar kendiyle kıyaslıyor Sahsen benim esimde beni o tepeye cikartmazdi allah korusun anlık birsey düşmek O adamin amacı farklı olunca insanlar şaşırıyor elbet