Miracs yani ben gezdim bir sey olmadi diyor arkadas ama herkeste durum boyle seyretmeyebilir..bugun bir sey olmaz yarin olur insanada o vicdan azabi yeter zaten…ani su azalmasi,kasilma tansiyon arkdsn yazdigi gibi her sey olabilir..7.ayda gayet sakin sakin olacak zamanlar hamileler yatsin demiyoruz ama kelebekler vadisini de biliyorum..hayati paylastigin bir es buna musade edip oraya cikartiyorsa zaten her seyinden de suphe duyarim..bi dur napiyosn nereye gidiyoruz demek bu kadr zor olmamali..yavrunu kucagna aldiktn sonra gezersinde tozarsinda karni burnunda treking 🙄