Aysegulisaa54 evet yaptırdım her hangi bir şeker hastalığına dair bir şey kalmadığını söylediler doğumdan sonra 5 ay boyunca 15 günde bir ve hergünde ölçüm yapıyodum ama şuda varki ben hipoglesemi hastasıyım ( düşük şeker) hamillikte normal şekere dönme ihtimali çok çok yüksekti zaten öylede oldu hamileliğim en başından sonuna kadar diyetdeydim diyet yapmama ragmen çok kg aldım ben erken doğum riskim vardı biliyoduk 23 üncü hafta kasılmamalar ve açılmama başlamıştı o yüzden sürekli yattığım içinde fazla kg aldım