2cocukk1anne Yenidoğdugunda Prima kullanmıştım sonra sleepy geçtik ama büyük beden kullanmama rağmen hem sızdırma oluyor hem bant izleri çok fazla şu an elimde bir paket bez var bitince baby turcoyu denemeyi düşünüyorum inşallah iyi bir bezdir.
Zuzua busrasilra14 reklamlari bile var tv izlemiyosunz galba 😊 sahis marketlerinde oluyor ama. Int de de bulabilirsinz.
ElifTGM busrasilra14 hiç bilmiyorumki :) önce bşr iki gün bi birinden bi diğerinden şeklinde kullan istersen
Merve-miray busrasilra14 Biz molfix kullanıyorduk (memnundum biraz fiyatı fazla gelince değiştirdim) evy baby geçince biraz kızarma oldu hametan sürdüm geçti.
Rivadan_35 busrasilra14 bebeğiniz kız mı erkek mi. Erkekler genelde sızdırır 🤣🤣 bende çok marka bez denedim hemen hemen hepsinde sızma yaptı kenarı hep ıslak oluyor artık araştırmayı bıraktım.
Eslemmomy busrasilra14 bence sleepy kullanıyorum cırtlı bez sızdırıyordu külot beze geçtim öyle bir şey olmadı
Rivadan_35 busrasilra14 🤣🤣yoruyor valla. Dediğim gibi artık saldım yandan yandan ıslanıyoruz bazen ilk bezde bile bu olabiliyor tek sefer kullan at 😉😉
AmazonMom busrasilra14 kaç numara kullanıyorsun 2 numara ise küçük geliyo olablrmi ben oğluma 3 numara baby turko kullanıyorum şuan
2bebelianne__ busrasilra14 bizde migrosun bezını kullandık pişik yaptı kızımı tekrar prima premium care geçtik çok memnunum 😊
Elifyor busrasilra14 molfix sleppy ve şu an baby turco kullanıyorum sleppy dışında diğerleri hep sızdırma yaptı sızdırma konusunda en iyisi sleepy di benim için ama o da son zamanlarda Pişik yapmıştı. Bende bez arayışı içindeyim 🤷♀️
busrasilra14 Elifyor ay valla gercekten hep deneme yanilma bu durumlar 🤷🏻♀️ Bende sleepyi denicem canim sende prima mi denesen