busrasilra14 Bu bez olayı tamamen bebekten bebeğe farkediyor. Benim bebeğime iyi gelen sizde pişik yapabilir yanda bende pişik yapan size iyi gelebilir. Ama minicik tecrübemi yazayım.
Prima çok parfümlü bir bez o yüzden bebek için sağlıklı değil. Parfümsüz olanı pure temiz içerik fakat çok pahalı.
Molfix yeşil olan berbat gerçekten deli gibi sızdırıyor.
Molfix soft olandan aşırı memnunum. Yumuşacık zaten. ✨
Turco denedim evet temiz içerik fakat çişini yaptıgında biraz fazla şişiyor ama kaka harici sızdırmadı kakayı sızdırıyor maalesef.
Bebeland popoya çok yapışıyor az yaptığı zaman, sızdırıyor hemde çok fazla tüm kıyafetleri batıyordu
Fiyatı biraz daha uygun bir Prima var unuttum şuan üzerinde ne yazdığını o da popoya yapışıyor.
Sleepy benim kızımda pişik yaptı ve çok istemiştim onu kullanmayı doğal diye ama maalesef sızdırıyorda
Sonuç olarak bu kadar bez içinden molfix soft ile yoluma devam ediyorum 🤣🤣