omevrn yaptırdım cnm ilk gün baya agladi huzursuz geçti ama sonraki gün çok daha iyiydi şuan da hiç biseyi yok gibi 6 gün oldu dikisleride dökülüyor ama doktor krem verdi biz o kremi 1 gün kullandık en iyisi hakiki zeytinyagi onu sürdüm bezine yapismasin diye öyle bağladım allaha şükür atlattik ilk gün kotuydu sonrası normal yaşama döndük