karabocuk Omeriremrami 8. ayın bitmesine on gün kaldı bizimde. emekliyoruz ayaga kalkıp sıralıyoruz. dehset yorucu. her an düşme tehlikesi oluyor. baba gelgel diyor 😂
SamsonsMom Omeriremrami Merhaba 😍 8 ay 26 günlük bir oğlum var. Durmak nedir bilmez😀😀 şükür 6 dişi var, emekliyor, sürünüyor, ayağa kalkıyor , dana gibi yuvarlanıyor 😀 çak bi beşlik yapıyor😀😀 baba-dede-mama diyebiliyor😍
Anneyim26 Omeriremrami 8 ay 8 günlüğüz.emekliyor koltuk altından tuttuğumda yürüyor koltuklara tutunup kalkıyor. Müzikte hopluyor. Ufak tefek konuşuyor ama daha ben anlayamıyorum. Birde hiç bişey ögretemiyorum bir tek çak oglum dediğimde elime dokunuyor daha ne bay bay ne gel gel hiçbişe yok.
S_ozlem Omeriremrami hizli hizli emekliyor, tutunup kalkiyor, tutunarak adim atiyor, henuz konusmuyoruz arada sesler cikariyo bole konuaur gibi, anne diyor 3 ayliktan beri aglarken fln 😀 cook hareketli bir oglusum var popisinin ustunde oturmaz hic