Merhaba 😃 biz de 8 ay 21 günlüğüz. Öncelikle bir maşallahınızı alırım kızıma 🧿Emekliyor, çekmece karıştırmayı çok seviyor, koltuklara tutunarak ayağa kalkıyor, koltuklara tutunarak bir kaç adım atabiliyor, ma ma ma, de de de, ba ba vs heceleri çıkarıyor, alkış çalıyor, anneyi öp dediğimde ağzını yanağıma değdiriyor, anne değil ama anni diyor bilinçli olarak söylediği anlamını bilerek söylediği tek kelime bu arada anni. Şarkı açınca kendini öne arkaya sallayarak dans ediyor, bu aralar diş çıkarıyor biraz huzursuzluk var o yüzden ama genel olarak bu şekilde gelişimimiz ☺️