Mom980 valla biz bütün aile olduk sadece kayinbabam yogun bakimda kaldi oda kalp hastasi oldugu icin yani ağır degildi durumu eltim hamile ben emziriyorum esimde sonradan oldu hicbirimiz kullanmadik ilaclari çok şükür iyiyiz 8 tane birden nasil icilsin ki ilaclar birde soruyorlar böbrek rahatsizliginiz var mi diye ne kadar yan etkisi var kim bilir hatta esime filyasyon ekibi geldiginde testin negatif ciksa bile ilaci ic dediler?