Hotic Snygnr tam kaçarken uyandığında durduğum yerde uyuyo numarası yaptığımı bile bilirim ya bak şimdi aklıma geldi uf neyse ,😂😂😂
Goktugunannesiseda52 Snygnr Ben 15 aylıkken odasını ayırdım biraz zorlandı ama şimdi uyuyor 21 aylık oldu yaklaşık 2 aydır sabaha karşı uyanıyor ağlamadan yanımıza yatak odasına geliyor 😊