Merhaba arkadaşlaar. Benim kızım 13 aylık ve oldu ve odasını ayırmayı düşünüyorum çünkü gece uykusuna geçtikten sonra odasına girdiğimde, yatağımda döndüğümde vs hareketleniyor. Bu durum beni rahatsız olduğu düşüncesine itti. Bu sebeple odasını ayırmak istiyorum ve bi kaç gündür odasında oyunlar oynatarak vs odasına alıştırdım. Bugün ikinci uykusunu odasında beşinde yaptırdım. Şuanda da gece uykusunu orda yaptırıyorum. Uykuya direndi. 1 saat on dkda zor desteksiz uykuya geçti. Şuan da benim sizlerden almak istediğim öneri şu ; Kızımın odasında beşiği hariç benim de yatabileceğim bir yatak var, sizce ben bu gece kızımla beraber onun odasında uyusam mı ? Odaya alışması açısından. Ya da kendi odamda mı uyusam ? Onun odasında uyursam oda ayırma konusunda yanlış mesaj mı veririm acaba ?