27__
Merhaba aynısı şuan benim oğlumdada var hatta daha yaygın bizde daha kötü.doktorumuz atopik dermatit olabilir ama kesin diyemeyiz dedi biraz dikkat edin dedi.öpmeyin ,haftada 2kez sabun şampuan olmak üzere hergün ılık suyla banyo yaptırın kıyafetlerini makinada yıkarken tekrar durulamaya at canım.Yünlü eğer evin sıcaksa giydirme ben bizim ondan ve salyadan olduğunu düşünüyorum.Bize kortizon içermeyen nemlendirici bıodermanın kremini verdi .yeni kullanmaya başladım