27__ BaharBebek34 islak mendil yüzüne sürmüyorum canim deterjan olarak da granül sabun kullanıyorum. Krem verdi doktor ama kortizon daha da arttırdı.
BaharBebek34 27__ krem kullanmayın bence zaten, önlüğü takım, bir de tam vakti, sizden başka hiç kimseye öptürmeyin☺️
Azraaktag 27__ canım benim kızında ağzı böyle sürekli salya çıkarıyor dişten dolayı çene ve ağız kenarı aynen bu şekilde oldu salyalardan
27__ Azraaktag BIri daha salya dedi o da olabilir cidden. Doktor da olabilir demişti. Azi disleri cikiyor bu aralar o yapabilir o zaman teşekkür ederim.
Gamze27 27__ benim bebegimde de oluyor tahlil yaptırdık alerji fakan çıkmadı şükür doktor bana diyet verdi aci eksi baharatli seylere ve hazir gidalara cikolataya falan onlara dikkat ediyirum ama yine oluyor once yuzunde oldu o gecti bi krem yardimiyla daha sonra vucudunda oldu simdi kollarinda oldu bende anlamiyirum neden oldugunu benim bebegim 1 ay 11 günlük sizinki kac aylik
27__ Gamze27 Benimki 14 aylik canim. 12. Ayda başladı bu tarz şeyler. O nedenle alerji mi degil mi anlayamıyoruz. Her şeyden olabilirmiş işin garibi.
27__ BaharBebek34 yok kuzum ben bile çok öpmüyorum yüzünü artık. Önlük takacağım tamam. Çok teşekkür ederim.
Gamze27 27__ evet herseyden olabiliyor doktorumuz korkulacak bisey degil dedi ama yinede insan korkuyor inşallah da atlatiriz
Nurdem0433 27__ bize Dr bepanthen sürün demişti ben gerek duymamıştım ara ara çıkıyor sonra kayboluyor uzun sürmüyordu yani
Alpaslaninannesii bizimde böyle oluyor agzinin suyundan olabilir canim cok akiyormu veya disi cikiyormu ?
27__ Alpaslaninannesii Evet çok salya oluyor. Birkaç kişi daha dedi salyayi. Bana da mantıklı geldi. Sadece ağzının kenarında var çünkü. Ordan başlıyor yani.
Tuagc 27__ görümce küçük yaş olarak, oğlumun agzina süt gelmişti, islak mendil ile silince çenesini boyle olmustu
3children1mom 27__ Yumurta yiyor mu Benim büyük kzimin alerjisi var da hic gitmiyor Göz kapaklarına kadar dağıldı Yumurtayı azalınca köreliyor….
27__ 3children1mom Yumurta alerjisi var mı diye baktırdık. Cikmadi. Ne olur ne olmaz diyip 1 hafta Yumurta vermedim yine de çıktı.
HLH 27__ Benım kızımda bir bucuk yasında her bişey yiyip icince Agzının cevresine bulasınca boyle oluyor ve bide o giydirdiginiz ceketten giydirince oda cenesine sürtünce oluyordu
Alpaslaninannesii 27__ nizimde öyle canim.peki ne suruyorsun ben ne sursem fayda etmedi kortizonda surmek istemiyorum
27__ Alpaslaninannesii locoderm cok etkili hemen geçiriyor ama yuzde 1 kortizon içeriyor. 5 gün sürülüyor en fazla. Sürünce geciyor ama 1 gün ara versek yine çıkıyor.