Mercimek2
Annesininselini gecede öğlende bi şekilde halledyrzda gündüzde zor olack gbime gelior böyle uhkusuz nereye kadr gideck bilmiorum başıma bir sürü insan toplamakta istemiyrm yada başımda biriyle beklemek nereye kadr diyorm walla bezdim ya 3 ayda tamam sağlıklı olsunlr ama Allahım nokur bizede acı biz dinlenemeden uyuyamadan bebeklerimize nasıl bakıcaz