Asys mesajini yeni gordum Allahim sifa versin yavruna…3 aylikken mr cekildi temiz cikmisti en son 10 aylikkken muayende hala bacaklarinda gevseklik zayiflik denildi simdi desteksiz biz oturdgmzda oturyor ama 10 dk filan krndisi asla oturma pozisyonuna gecip oturamiyor ve ayaklarina biz tutdgumuzda 1 dk 2 dk basabiliyor ve suan yasina girecek hicbir ilerleme yok cok korkuyorum