Asys meraba oncelikle gecmis olsun benim yavrumun adida Asya.. 11 ayligiz bizdede malesef ayaklarina basmama ,sadece biz oturtdgmz zaman desteksiz oturabkyor kendi oturma pozisyonuna gecmiyor onun disinda her seyi normal 4 aylikken mr cekildi teniz cikti ama hala bir gelsme yok 1 yasindada olmazsa genetik bolumune gidecegz sizde ne gibi belitriler var baska direk tahlil yapmislar?