ipek39ela Busegokce rica ederim kuzumm bi kücük paket alıp dene rahatlığını görüceksin zaten giydir gitsin oh mis 😍
Eesay Busegokce doğduğunda molfix pure&soft aldım 3 numaraya kadar. 4 numarada normal yeşil pakete geçtim. Sızdırma, taşma olmadığı için yeşil paketle devam ediyorum🌸🌸
Kbrbydk Busegokce bende minies tavsiye ederim.tasma yapmıyor. Şimdi yenilenmiş hatta ıslaklık göstergesi yoktu çok mutlu oldum zaten canbebe ile aynı firma üretiyormuş ben memnunum 8 aydan fazladir kullanıyoruz.
Dilan3434 Busegokce bimin bezi der susarım 😂 11 ay prima premium care kullandım ondan direk buna geçtim iyiki geçmişim
Mervenbal Busegokce sleepy bio natural. İki buçuk aylık erkek bebeğim var, ilk bir ay prima premium care kullandım, 1,5 aydir da sleepy kullanıyorum ve cok memnunum. Cok uzun süre kalabiliyor ve şükür pişik sorunu hiç yasamadık.