Tazeannezehra ondanda var bizde ypk yok. Evet çok ıkınıyor ağlıyor sa yaparken kanama varsa çatlak ta olabilir anestol krem popo içine sürülüyor günde 2 kez. Bizimde 3 aydan sonra alerji çıktı ortaya ayrıca yani sonradan olabiliyor ki söylediklerin alerji gibi duruyor dediğim gibi