Deletedmom62626 amin benim bir de küçüğüm var 4 aylık. Kreş ortamı çok farklı ben 3 yaşında verdim ilk ama o kadar zorlandım ki. İlk sene kolunu ısıran, vuran vs. Daha küçük verseydim daha da zorlanırdım heralde. Ama büyüdükçe, kendini ifade ettikçe, oyun kurmaya başladıkça okuldan daha çok keyif alacak emin olun ☺️