4.5 yaşında bir kızım var benim de naçizane düşüncem 3 yaşından önce kreşe gönderilmemesi gerektiği. Çünkü çocuklar 3 yaşından önce ne olursa olsun kendi ev ortamlarını arıyorlar, kural istemiyorlar. Bakıcı konusunda güvensizsiniz sizi de anlıyorum ama inanın güvenilir birini bulduktan sonra çocuklar evde daha huzurlu oluyorlar. Zaten hayatları boyunca okulda olacaklar küçük yaşta onları bir düzene, kurala boğmaya gerek yok. Sağlıklı ve dengeli beslenip uykularını almaları çok önemli bu yaş grubu için.