Ferhunde arkadaşım internette evet hersey var. Ama internete göbeğimizde bağlı değil. Bill gates, aşı yaptırmayanlara ateş püskürtürken doktoru açıkladı onun çocukları aşısız. Neden ola ki? Benim çocuklarımın aşıya ihtiyacı yok demiş. 1957de yapılan aşılarda bir çok bebek kolu ayağı gelişmeden doğmuş 4yıl sonra farkedilmiş. Bunlar hep arşivlerde var. Neden hemen herkesin çocuğu olmuyor. Tüp bebek vs uğraşılıyor. Tüp bebek olan kişinin bebeği olmazsa ona tüp bebek yapılamıyor. Ve yine bakınız kısırlaştırmaya yönelik dünya nüfusunu azaltmaya yönetmeye yönelik planlar dönüyor. Ben hamilelikte ilk iki ay ağlaya ağlaya araştırdım çok kararsız kaldım. Vebal altında kalacagım diye.ne yapacagım diye çaresiz kaldım. Bizler de birden karar vermedik. en azından ben birden karar veremedim. Bebeğim Üç aylık olacak hala araştırıyorum. Zamanında margarine sağlıklı diyenler sigarayı zararsız diye hastanede satanlar, yıllar sonra aaa biz yanılmışız dediler. Korkarım ki bunda da böyle olacak