Mnkturta ruh halimi yansittin resmen valla 😊 onun çocuğuna bisey olmadı benimkine de olmaz
Yarın okula gidince bizim çocuklar hasta olcak ondan sonra
Ya hadi onuda geçtim nasıl düşünülür aşı yaptrmiyim diye sağlık bakanlığımız var demekki bebeğe uygun bu adı üstünde sağlık bakanlığı buralar bı ara da rota virüsü yüzünden bir sürü şey açılmıştı🤦🏻♀️ 1 anne bebeğini kaybetti o vurus yüzünden hiç mi duyulmuyor bunlar 🤦🏻♀️🤦🏻♀️