Annesirintugceuzun Zubeydeveysell Benim kızım 3 aylık. Gastroentoloji doktoru yaptıramazsın dedi. Kendi doktorum da öyle dedi.
dkeskin17 Zubeydeveysell bizde de süt alerjisi var ve dr umuz rota aşısı olmamamız gerektiğini söyledi. Başka bi dr a daha danışmanızda fayda var bence 😉
Emirim Bizde ilkini yaptirdik oncesinde bisey yoktu sonra 15 gun ishal oldu mukuslu kaka hic gecmedi 5aylik olduk egzama badladi alerji doktoruna gittik kan verdik sonuclari bekliyoruz deride visey cikmadi ama doktor diyet verdi 2.dozu yaptirmadim cunku bebegim 2aydir dogru duzgun kilo da almadi doktorumda alerjik buyuk ihtimalle yaptirmasan daha iyi okur dedi
Snglibsglu OnurFundaGen ikinci doz için 6. Ayı geçmemesi gerekiyor deniliyorda doktorunuz 8. aya kadar zamanı var demiş ben mi yanlış biliyormuşum acaba. Çünkü benimde beklemem emin olmam lazım
Yakamoz Snglibsglu benim kızımda da ayni boyleydi hala boyle. İcim rahat etmedi cocuk alerjiye gittim bir sürü alerjisi çıktı inanin tek belirti egzama. Ne kanli mukuslu kaka ne baska bir sey yok. Sadece dediginiz bolgelerde kabarip ara ara sönen kizarikliklar
MasalBargun Snglibsglu sanırım öyle oluyor anlamadım gitti bende bu hafta götürücem doktora hangi besinden olduğunu bilemiyorum ki 😏
Balbocegim Zubeydeveysell kakasi normale dönemeden yaptirmayin dedi 2 doktorda o yuzden 2.dozu yaptiramadik biz
Rabiays Zubeydeveysell ben rota aşısı alerjisi varsa yapılmıyor diye biliyorum İnstagram da Ali fuat diye bi çocuk doktoru var o söylemişti canım bi bak istersen
AlminaDuru Snglibsglu Canım merhaba, benim kızımında butun alerji testleri yapılmasına ragmen bişey çıkmadı. Ama egzaması hala devam ediyor gitmedigim doktor, hastane kalmadı. Sen nasıl bir yol izliyorsun?
Snglibsglu AlminaDuru ben cildiyeye gitmiştim kuruluktan bol bol nemlendir falan dedi dikkat ediyorum bu aralar biraz daha geçmeye başladı. Hatta bugünde çocuk doktoruna randevu almıştım ama biraz daha bekleyip gözlemleyeceğim sanırım.
AlminaDuru Adasu Birtek kortizonlu krem iyi geliyor ama oda çözüm değil ki, yararından çok zararı var 😞