Zubeydeveysell Merhabalar kızlar. Kızımda inek sütü alerjisi çıktı. İlk rota virüs aşısı olmuştu tabi o zaman alerjisi olduğunu bilmiyorduk. Yeni öğrendik . 5 aylık olduk. Bu cuma 2. rota aşısı olacak kızım . Alerjisi olduğu için yaptırmakta kararsızım. Doktorum yaptır, yaptırdıktan 15 dk sonraki durumuna bakacağız dedi. Ne yapacağımı bilmiyorum, aranızda yaptıran oldu mu?
Rainbow Zubeydeveysell benimde bebeğimde süt alerjisi var ilk dozu doktor yaptır dediği için yaptırdık herhangi bir sıkıntı yaşamadık
OnurFundaGen Zubeydeveysell bızde aynı seyleri yasadık bırıncı dozu yaptırdım daha sonra dört bucuk aylıkken süt alerjısı cıktı dr yapmayalım ıkıncı dozu dedı sekızıncı aya kadar ıkinci dozun süresi var dedi önce dıyetle izleyelim süreci dedi
Zubeydeveysell Haticeakan alerjisi daha çok artar diye korkuyorum. Zaten ilkinde alerji olduğunu bilmiyorduk. Belki ilk aşısı da alerjiyi tetiklemiş olabilir.
Zubeydeveysell Haticeakan anne yüreği her ihtimali düşünüyor işte. Rabbim hepimizin evladına sağlık versin inşallah
Snglibsglu Bende post açmıştım bununla ilgili kızımda sadece egzema var alerji teşhis edilmedi ama oladabilir sadece egzeması olduğu için alerji doktorunuda götürmekte kararsızım testler falan gözümde çok büyüyor napsak bilmiyorum 😐
MasalBargun Snglibsglu egzama tam neresinde çıktı acaba benim kızımın da kolunda çıktı acaba alerjisi mi var diye düşünüp durdum.
AlminaDuru Snglibsglu Canım merhaba, benim kızımında butun alerji testleri yapılmasına ragmen bişey çıkmadı. Ama egzaması hala devam ediyor gitmedigim doktor, hastane kalmadı. Sen nasıl bir yol izliyorsun?
Zaremm Bazı doktorlar bir şey oşmaz diyor ama bazıları da kesinlikle yaptırmayın diyor ben yaptırmadım ,instagrsm hesabında dr fuat serpen var onu takip edin rota virüsü ve alerjiyle ilgili açıklamaları var,çok geçmiş olsun
Zubeydeveysell OnurFundaGen doktorum hiç böyle bir öneride bulunmadı. Eğer olabiliyorsa bende bu yöntemle devam etmek isterim. Doktoruma danışacağım çok sağ olun
OnurFundaGen Zubeydeveysell benjm gittiğim dr cocuk aletjısı imminolo doktoru bencede danışın derım bu şekilde olması daha mantıklı geldı banada
Zeynebinannesi Zubeydeveysell bizde 1. Dozdan sonra başladı sıkayetler.. ikincıyı yaptırdık kız ılkı bosa gıtmesın.. Şükür ki ıkıncısınde o kadar yan etki olmadı Alerji mı egzamamı bilmiyoruz ama ilk rota dan sonra ortaya çıktı
Snglibsglu MasalBargun karnında dirseğinde hafif hafifte dizinde var bende düşünüyorum ama başka bi belirtide yok. Bugün yumurta peynir vs yemiş olmama rağmen kabarmadı sönmeye başlıyor nemlendiriyorum biodermayla. ne yapsam bilemedim. Her egzemanın altında illa besin alerjisi öyküsü oluyor mu acaba 🤔
Yakamoz Snglibsglu benim kızımda da ayni boyleydi hala boyle. İcim rahat etmedi cocuk alerjiye gittim bir sürü alerjisi çıktı inanin tek belirti egzama. Ne kanli mukuslu kaka ne baska bir sey yok. Sadece dediginiz bolgelerde kabarip ara ara sönen kizarikliklar
MasalBargun Snglibsglu sanırım öyle oluyor anlamadım gitti bende bu hafta götürücem doktora hangi besinden olduğunu bilemiyorum ki 😏