Alparslannnm merhaba, kolun iç kısmına bir sıvı enjekte ediyorlar, acılı bir işlem değil ama eğer bebeğiniz aşı olurken ağlıyorsa muhtemelen bunda da ağlayacaktır. Sonra 3 gün oraya su değdirmiyorsunuz, 3. gün kontrole gidiyorsunuz ve sıvı enjekte edilen yerdeki iz cetvel ile ölçülüyor, kolay yani