Tugbabsra 30 gün falan asi hic belirlti vermedi nokta bile yoktu onlarda tutmadi falan dedi belkide tutmadi verem savas taki kadin sağolsun bakmış olmak icin bakip mi tutmadı dedi salladimi bilmiyorum ki zaten 1 2 güne belli edicek ikiside bu aşının tekrarlanmasi onlar istedi ben dr. sordum eger asi tutmadıysa kesinlikle yaptrin dedi karari ben tek vermedim