GozdemHilal öncelikle siz evet elinizden gelen her şeyi yapıyorsunuz. Artık sakin olma zamanı, öncelikle sağlığınız da süt miktarı evet az ama bebeğin gün içinde davranışları nasıl, kilo alımı nasıl onu değerlendirmek lazım , bebek aç ve kilo almıyorsa mama ile takviye yapmak kadar doğal bişey yok. Benim oğlum da sadece 3 ay anne sütü aldı , yaşanılan bazı olaylar sonrası sütüm kesildi ama Üzülmek yersizdi mama ile devam ettik şükür büyüyor ve sağlıklıyız. Siz de rahat olun en olmadı emzirme danışmanlığı da alıp akışa bırakın, güzel sağlıklı günleriniz olsun 😍