GozdemHilal 13.gun bugün bebeğim olalı.İlk günden beri süt arttirmakla uğraşıyorum yemediğim icmedigim kullanmadığım damla kalmadı.Biberonla mama yemeye alismasin diye eds sondası, şırınga vs herşeyi denedim geceli gündüzlü ama bugün sagdim hala çıkan süt 20 CC .Ağladım da psikolojimi düzeltip iyi olacak da dedim mememe sürekli alıp emzirmeye de çalıştım.Ama o da napsin garip cekiyo cekiyo gelen belli yetmiyo.İki gündür az az damlıyordu memeden sağiyorum yine 10-20cc çocuğum da aç.Cocugum uyanıkken onunla ilgilenip uyuyunca sürekli ılık dusla masaj,sıcak su torbası,çaylar,hurmalar ne yesem de artsa çabası ve hiç yol katedememek.Bisey yapmamaya karar verdim artık mamayla büyümüyor mu çocuklar büyüyor süt de emdiği kadar bir kaşık bile girse faydadir.Cok üzgünüm paylaşmak istedim benim durumunda olan anneler vardır mutlaka anliyolardr beni 😭😭
Esrasrcn GozdemHilal çünkü daha söylediğiniz gibi 13 gün olmuş sağdığınız zaman az çıkan sütle bebeğinizin emdiği süt miktarı asla aynı değil ki hiç bir zman bebek daha kuvvetli emiyor çünkü içinizi rahat tutun 😊
GozdemHilal Esrasrcn ara ara ağlıyor uykuya dalamıyor sürekli araniyor elini emiyor deli gibi ağzı açık sürekli mememi de istemiyor öyle zamanlarda biraz direnip mecbur mama yapıyorum😟
GozdemHilal Esrasrcn ama her zaman da emmiyor çok ağlayıp aranıp uykuya dalamadiginda asla mememi almıyor mama yapiyoruz o zaman rahatlayıp uyuyor😔
eylulnisa_20 Zaten bebeğiniz çok küçük eminim sütünüz ona yetiyordur ve her ağladığı zaman aç diye düşünmeyin ,
oyku99 eylulnisa_20 30 cc veriyordum ben ilk 2 hafta çocuk aç kalmış ve sarılığı arttı bu yüzden. Bence doktor kontrolünde olmakta fayda var
Fatma_52 GozdemHilal ben ilk dogum yaptigimda 1 hafta sutum seffaf geldi. Siktigimda sut cikmiyordu. Moralimi bozmadim bol bol su ictim vebegimin kilo almasi iyi oldug7nu soylemisti domtor. Bebeklerin midesi minnacik. Bence yeter ona
GozdemHilal Fatma_52 su da içiyorum yapmadığım şey de yok 10. Gün gittiğimizde kilo almıştı biraz ama ne bileyim uykuya dalamayinca mutsuz mutsuz aglayinca aç olduğunu düşünmüyorum
oyku99 GozdemHilal her çocuk aç olduğunda ağlamaz. 15 gün sütüm yetmemiş ben anlamamışım. Çoçuğum kilo kaybetti bu yüzden mama başladık. Benimde başta çok güzeldi sütüm biraz azaldı ama emzirmeye devam ediyor. Siz bence doktor kontrol altında kilo takibi yaptırın yoksa benim gibi ağlarsınız çocuğum aç kalmış haberim yokmuş diye. Kilo alımı iyiyse sıkıntı yok ama küçük çocuk iştr kalkıp anlatamıyor derdini maalesef
GozdemHilal oyku99 doktorun kontroljndeyiz birinci günden beri mama meme devam ediyoruz canım benimki kilo kaybetmedi kilo almya başlamıştı ama sütüm sıkınca çok zor geliyordu şimdi sıkınca geliyor saginca azıcık çıkıyor anlayamadim😟
Denizkiziii Bende aynı seyi yasadım rahatlamazsan sütün gelmiyor psikolojı cok önemli en önce dedikleri gibi bi emzirme danısmanına basvur ben acıkcası ne zaman saldım tamam biberonla vericem mama olsın dedim rahatladım sonra sütüm arttı ancak biberona alıstı ve benim bebegim hiç emmiyor ama süt sağıyorum biberonla veriyorum
GozdemHilal Denizkiziii bir gün rahatım bir gün değilim çünkü feryat figan ağlayınca üzülüyorum doymuyor diye😔 çok da çabaladım çok sagdigim sütü gece siringayla verdim damla damla nerdeyse bi saat kan ter içinde memeyi çeksin süt artsın diye 😔
Minik_mucizemm GozdemHilal 20 cc tek göğüs mü makinanın çokardığı miktara aldanma derim belki iyi çekemiyordur sütün bebeğine yeter zaten şuan midesi küçüçük bol bol emzir sütün ancak o şekil artar vazgeçme derim canım
GozdemHilal Minik_mucizemm ikisinin toplamı 😔emzirmeye çalışıyorum bol bol ama çok aç olunca istemiyor memeyi mama içmeden rahatlamiyor
SinemB GozdemHilal ama zaten 2 aaatte bir 30 cc içmiyor my 13 günlük bebek rezene ısırgan humana incir suyu her gün hepsini için zaten o süt o bebeğe yeter ki
GozdemHilal SinemB hepsini içiyorum canım bestlak damla aldım incir, hurma,komposto,humana çay,rezene,su ,boza,tahin helvası ne duysam yiyip iciyorum.Benim 2 saatte bir gelmiyor 20 CC 4-5 saatte bir nerdeyse😔
nzlkc GozdemHilal emzirmekten asla vazgeçmeyin. Daha çok yenisiniz. Zaten kimseden oluk oluk süt gelmiyor ki o günler. Bebeğinizinde midesi küçük daha. 1. Hafta kontrolünüzde bebeğinizin kilo alımı nasıldı doktor ne dedi.
GozdemHilal nzlkc 10. Gün gittiğimizde 200 gram falan almıştı ama doktora söyledim su kadar sütüm geliyor diye o da mamayı arttır dedi, 5 6 ver dedi
birfincantuzruhu GozdemHilal pes etme artacak sadece moralini yuksek tut bu sürede elbette mama takviyesi alacak acmi kalsın çocuk ben 1 aylık olana kadar nerdeyse mama takviyesi yaptım ama emzirmekten de bıkmadım vazgeçmedim. Sen bol su iç moralini yuksek tut ve bol bol emzirmeye bak emin ol artıyor. Çok şükür şuan evladıma yetiyor sütüm 2 buçuk aylık olduk bile. Gün günden fazla geliyor sütün. Sütüne de kendine de güven güzel anne. Şuan lohusasin bide hassassın. Pes etme her derde deva sütünden de mahrum etmemeye bak.
Ece08 GozdemHilal pes etme o çıkan süt çocuğuna yeterli çocuk emdikçe midesi büyüdükçe artacak sağarak tutara bakarak kafaya takma o süt bebeğin yeterli çokk ağlamıyorsa toktur sıkıntı edip kendini yıpratma anın keyfini çıkar olduğu kadar stres olma bendee öyleydim
OgretmenimKukla GozdemHilal Pes etmeyin. Moralinizi de asla bozmadan devam edin. Daha 13 gün olmuş. Zamanla, bebeğiniz emdikçe artar. Çenesi yoruluyordur bu yüzden bırakıyordur. Doymadığını nerden anladınız ? Allah yardımcınız olsun ☘😊
Pirensesannesi GozdemHilal 3 aylık bebeğim var az önce sağdım 50 ml çıktı tek göğüsten pompayla çektim çektim gelmedi ve içeride kala kaldığını biliyordum kızımı emzirdim 10 dk luk luk yutkundu yani demem o ki pompayla sen yarısını bile çekmiyorsun bebeğin emmesiyle pompa bir olmaz aynı zamanda bebek 3 ay sadece aç olduğu için emmez seni hissetmek için emer çünkü seni sadece memedeyken hisseder duygusal olarak kendini memede güvende hisseder o yüzden kendine kuruntu yapma canım sen bol bol emzir
Kanginnn Bende aynıydım 1 hafta zar zor emzırdım çocuğumu sütüm hıc yoktu zar zor az az çıkıyordu yemedıgım şey kalmamıştı şükür 8 buçuk aylık aptamıl mamayla büyüttüm mecburen 5 aylıkken ek gıdaya gectım bütün sebze sını yoğurdunuzu meyvesını yumurtasını eksıksız yedırdım sağlığı yerınde yıpratma kendını çevrende konuşanlara kulak asma
Ay-ay-tu GozdemHilal Hemde çok çok iyi anlıyorum seni 😟 sakın kendini yıpratma 2 ay 10 günden söylüyorum aynı şeyleri yaşadım. Stresten artmadı sütüm. Sonra baktım emdiği kadar meme reddide yaşadım arada. Mamaylada büyüyo 20 ya da 30 cc de alıyor. Bendeki stres çocuğa gaz yaptı. Ne gerek var sağlıklı olsun mamaylada büyür memeylede en önemlisi huzurlu ve sağlıklı olması. Hala sütüm artmadı arada emmiyor sağıyorum 30da olsa veriyorum yok mu mamaya devam. Sevgiyle büyüsünler gerisi boş. Elinden gelenin fazlasını yaptığını biliyorum. Kendini yıpratma kafanı rahatla belki artar. Artmasada önemli değil. En iyisini sen ve bebeğin bilir 😇
Tugcesilam Ay-ay-tu ayyyy sizde bnm gibiymişsiniz doktoe mama verelim dediğinde ewe geldigimde hüngür hüngür agladım her mama verdiğimde agladım sonra kendimi toparladım sen npysnn dedim kendi kendime sonra her mama öncesi emziriyordum şuan 2.5 aylıgız halada öle dewam edşyoruz mama öncesi emziriyorum 5 dkkada ense kardır diyorum mamada veriyorum
Dn23-1 Ben bir ay uğraştım ondan sonra geldi hala da az mamayı da mümkün olduğunca az veriyoruz dut kurusu güzel süt yapıyor yulaflı sütte yapar emzirdikten sonra çok su iç ben üç su bardağına yakın hala içerim her emzirmeden sonra