_Ozgum6658_ gDa hayır sabah veriyorum tok karnına dün geceden başladı huysuzluk bugün gündüz de vardı
BusraG _Ozgum6658_ bi deneyin. Ben akşam uyuyacağı zaman verirdim. Huzursızlık yapmasın diye. Gündüzden verdim mi akşama kadar pertimi çıkarıyordu. Bi, iki gün vermeyin. Deneyin bakalım nasıl olacak
Edaahs _Ozgum6658_ ilaç değil ki o. İçinde zeytinyağı ve d vitamini var. 1 2 gün ara verebilirsiniz deneyin bi . Atak haftası filan da olabilir
_Ozgum6658_ Edaahs atak haftasında zaten 4 aylık şuan devit 3 kullanıyordum iki gün oldu buna geceli böyle sorunla karşılaştık bakalım bir kaç gün daha gozlemleyim
Ruken_mirali49 _Ozgum6658_ bizede oceanin balık yağı boyle yapiyor vitaiminde sıkıntı yaşamadık ama balık yağı baya kötü yapıyor oğlumu.
_Ozgum6658_ Ruken_mirali49 balık yağı kullanmıyorum o yüzden fikrim yok balık yağını ne kadarlikken kullanabiliyor bebekler