_Ozgum6658_ Merhaba anneler ocean D3 vitamini kullanmaya başladım çocuğuma iki gündür. 4 aylık oğlum çok huysuz uyurken ağlayarak uyanıyor ayaklarını karnına doğru çekiyor sancı yapıyor olabilir mi böyle sorularla karşılaşan oldu mu, ilacı kesmelimiyim?
Erencinarinannesi _Ozgum6658_ benim oğlum 19 aylık yaklaşık 19 aydır kullanıyorum hiç böyle bir problemle karşılaşmadım
Xyz1234 _Ozgum6658_ benim bebegim yeni doğduğunda dokundu şimdi dokunmuyor bir iki güne alışır o yaptıysa daq
Navle _Ozgum6658_ bana da yaptı neyazık ki değiştirdim devit veriyorum şuan. Vermeyi unuttuğumda bebeğimin çok huzurlu olduğunu keşfetmiştim ve sorunun ondan kaynaklandığını sonraki günlerde deneyerek anladım
kuzey14 Merhabalar oğlum 16 aylık uzun zamandır kullanıyorum Ocean D3 400 ü, hiç boyle bir problemle karşılaşmadım, emiyor mu sizi? Acaba siz gaz yapabilecek birşey yemiş olabilir misiniz ?
_Ozgum6658_ kuzey14 önceden sağlık ocağınin verdiği ilacı kullandım iki gündür de ona geçtim iki gündür öyle, emiyor evet hayır gaz yapacak birşey de yemiyorum çok dikkat ederim üstelik
_Ozgum6658_ Navle bilmiyorum ben de devit kullanıyordum sonra buna geçtim iki gün oldu iki gündür öyle huzursuz ve sancısı var ağlayarak uyanıyor ondan olabilir dedim
Adeviyee _Ozgum6658_ ben bebeğime devit 3 başlamıştım o gaz yaptı sonra ocean başladım hiç bir bir sorun yaşamadım üç aydır kullanıyorum
gDa _Ozgum6658_ akşamlari mi veriyorsunuz? Doktorumuz d vitamini gündüz ver akşam gaz yapabilir demisti
_Ozgum6658_ gDa hayır sabah veriyorum tok karnına dün geceden başladı huysuzluk bugün gündüz de vardı
BusraG _Ozgum6658_ ilk zamanlar bende şüphelendim. Ony verdikten snra durmuyordu. Sonra akşam vermeye başladım. Şimdi 8. Aya gircez. Öyle bir sorunumuz kalmadı