Feraye_ bizimki de 14.5 aylık. Anne en neti,mama aba, bazen böyle baba der ama babildayarak. Addaa deyince adaaa der. Ama öyle çok aktif değil konuşmada. Vallahi şimdi en önemli faktör konuşmak, konuşursan çocuk konuşur, benimki konuştu diyen olacaktır. Ama ben bütün gün konuşurum,herşeyi anlatırım, ama durum bu. Her bebekte farklı bu işler 🤗 Allah’ın izni ile zamanı gelince konuşacaklar ♥️
Size böyle yazıyorum ama bende çok düşünüyorum 🙈 hayırlısı inşallah 🍀🤲🏻