Benim bebeğim 14 aylık şuan da babası işe gidince gittii diyo elimde kase görünce mama diyo maması bitince bittii diyo hadi gidiyoruz oğlum dediğimde elimi tutup kaldırıp kapıya götürüyo , baba en çok kullandığı kelime ama annede diyo bazen dede diyo anneanne diyo . Bence bebekten bebeğe değişiyor . Ama en önemli faktör sürekli konuşmak. Ben papağan gibi sürekli konuşuyorum. Altını bile alsam şuan altını değiştiriyorum şimdi bağlıyorum şuan üstünü giydiriyorum gibi vs. Hep konuşuyorum onun etkiside olabilir , merak etmeyin elbet konuşur Allahın izniyle 🥰