Mesafe Dzehra bende similacla gelişmese başlayayım güzelmiş baya menülerniz🤗🤗aylık kilo alımı ne kadar peki anne sütüde alıyomu
Dzehra Mesafe hayır 9 günlük olduğundan beri emziremiyorum. Sütüm kesildi bazı sebeplerden getiremedim. Mama yiyor. Ama gündüzleri bir kez yiyor sonra ek gıda veriyorum sonra akşam ve gece bidaha mama
Annesirintugceuzun Ozi18 Henüz kesin değil. Doktor herhangi bir test yaptırmadı ama diyete soktu beni. Yanaklarında ensesinde vücuda yayılmaya başlayan egzama, bitmek bilmeyen gaz, kakasında sümüksü şeyler, uykuda bile huzursuzluk, makatında çatlak.
Yabrukus Dzehra merhaba ek gıdaya 4 aylıkken ne ile başladınız neler veriyorsunuz yardımcı olabilirmisiniz
deleted2310 Ozi18 kakasında kan fışkırarak kusma egzama belirtileri vardı. Bir diğer belirtisi ise kilo alamama gibi çok şükür bizde o yoktu
Dzehra Yabrukus tabiki. Benim bebeğimde süt alerjisi var. Uzman bir alerji doktorum.var sağolsun çok iyi bilgili bir adam. Bizi kurtardı diyebilirim. Alerjiden dolayı kilosu az di. 4 aydan itibaren ek gıda yiyor kızım. Doktora 3 gün kuralı mi yapıcaz dediğimde hayır bu çok gereksiz dedi. Sen direk sebze çorbası pirinç unu gibi şeyler yap ve içine ne istersen koy ver dedi. Ne kadar vericem dedim. 1 kaşık yerse bi kaşık bir kase yerse bir kase dedi. Ve bende öyle yaptım. Kızım ilk günden beri yaklaşık bir kase yiyor. Mevsime uygun her sebzeyi karistirdim pirinç veya bulgur koyup haşlayıp çorba yapıyorum biraz da zeytin yağı katıyorum. Pirin unu yapıyorum içine hero babynin meyve pürelerinden ekliyorum. Bal kabağı püresi yapıyorum bazen. Bazen de hipp in pirinçli tahilli kaşık mamasından yediriyorum. Hiç bir sorun yaşamadım 1 aydır yiyor kızım ve kilo alımı düzeldi çok şükür
Yabrukus Dzehra çok teşekkür ederim peki diyet yapmaya devam ediyormusunuz emzirirken birde pirinç unu hani marketlerdeki 2 3 lira olanlardan değilmi?
Dzehra Yabrukus ben emziriyorum sütüm kesildi ne yazıkki kızım 9 günlükken. Maması süt içermiyor özel mama diyet maması diye geçiyor. Aynen o pirinç unlarından. Süt içermeyen sadece pirinç unu. Kimisi sütte içeriyor onlardan degil
deleted2310 Ozi18 diyete devam ediyorum ben mama vermiyorum sadece anne sütü o yüzden daha da çok zorlanıyorum
Ozi18 Arkadaşlar ben bu mamayı bebeğime yediremedim biberonu ağzına aldığı gibi öğürmeye başlıyo. Tadı iğrenç kokusu leş gibi... Çocuğa hak veriyorum bildiğin kedi köpek maması gibi kokuyo bana verseler bende içmem. Kaldıki bide bu(smilac alimentum) içlerinde tadı en iyi olanmış neocateyi düşünemiyorum! Ben bebeğime takviye pirinç unu vermeyi düşünüyorum sakıncası olurmu sizce?
Ozi18 deleted2310 hiç öyle düşünmeyin. Benim bebeğimde keşke sadece anne sütü alsa. O iğrenç mamaları yediremiyorum çocuğa napıcağımı şaşırdım hoş yesede ne yemiş oluyo kim bilir içine neler koyuyorlar bilmiyoruz. O yüzden bence şanslısınız😉
deleted2310 Ozi18 yok yanlış anlaşıldım keşke mama yese demek istemedim ama böylesi daha da zor kendimi yiyorum acaba yanlışlıkla bile olsa yemiş olabilir miyim diye
Ozi18 Dzehra bende İzmitteyim bizde medicalparkta ayşe sibel tuğrala gidiyoruz. Bir arkadaş tavsiye etmişti alerjiler konusunda uzmanmış. Sizin bilginiz varmı bu doktorla ilgili? Birde sizin doktor hangi tahlilleri istedi sizden?
Ozi18 deleted2310 😁 o kadar bunaltmayın kendinizi. Yanlışlıkla yediğiniz küçücük bişey bebeğinize çok büyük zarar vermez rahat olun. Keyifle büyütün bebeğinizi. Sadece anne sütü aldığı için sizde bebeğinizde çok şanslısınız😉
Dzehra Ozi18 sizin doktorunuzu bilmiyorum benimki de alerji uzmanı. Bizim zaten alerji olduğu belliydi birçok belirtisi var di. Doktorum sadece bi idrar tahlili yapalım eğer enfeksiyon varsa idrarında alerji de vardır dedi sadece idrar testi yaptık