Mesafe bebeğim 5 aylık olmak üzere. Bebelac pepti junior kullanıyorum. Bu mamayı hiç severek yemedi başta, hatta kustu. Içine pekmez koyuyorum bir çay kaşığı ve uykuda yediriyorum. Artık o kadar alıştı ki acıkınca uyuyor yani. Sizde deneyin bence uykuda vermeyi. Ve pekmez koyunca da kusmadı. 4 aylık olduğu günden beri ek gıdaya da başladım. Sebze çorbası pirinç unu felan yapıyorum onları da yiyor. Valla ek gıdaya gectigimizden beri kilo alımı düzene girdi çok şükür