attbianne Rosaa biz statik hamurla yaptık çokta güzel oldu instagramdan almıştık ama ne kadar küçükse daha kolay oluyor bir yaşında yaptık hep avucladi valla tam iki saat sürdü bir el izini çıkarmak ben düzeltiyorum hamuru bastiralim derken avucluyodu 😅
attbianne Rosaa yapacaksan şimdi yap canım ben yoğurup açıyorum o mıncıklıyor belki hamuru 50 kere yoğurup acmisimdir biraz düzgün olsun dedik başımıza iş aldık 😂
Rosaa Annis-ogul ya işte normal unla yapanlar da oluyormuş you tube var 😄😄yanlış gormediysem. Ama statik hamur ile de yapılıyor ondan yapacağım.
Rosaa attbianne 🤣🤣 ya işte tutkal felan almam lazım. Inşallah bulurum açık dükkanlar da Böyle şeylerin satıldığı yerler genelde kapalı.
attbianne Rosaa ismini veremiyoruz heralde yasakta Instagram’da herşey içinde satılıyor tabi ayrı ayrı daha ucuza getiririm dersen bilemem canim