Kizlar merhaba , ben oğlumun el ve ayak izini hatıra kalsın diye yaptırmak istiyorum ama nasıl oluyor bilmiyorum. Hamur yapıyorlar onunla el ayak izi olusturuyorlar ama günah olmuyor mu nimet sonuçta. Başka bir yolu yokmu ,başka bir teknik bileniniz varmı. Daha önce yapan oldu mu ?