Tırnak ucu kadar bir çikolata yalamaktan hiç bişey olmaz, hele ki doktora gidilecek ne olabilir. Vücudunda bişey mi çıktı? Vücudu tepki mi verdi? Aşırı gaz mı yaptı? Çok mu ağlıyor çikolatadan sonra? Bu tarz bişey varsa gidilir de. Bi daha vermez daha dikkatli olursunuz