İzmir bombasını bilirsiniz, dün eşimle yemiştik nasıl olduysa kızımın oyuncağının üstüne akmış bir kısmı ve gözümden kaçmış. Kızım 8 aylık, bir baktım oyuncağının üstünden çikolatayı yalıyor o anda farkına vardım neler olduğunun. Ağzının kenarı çikolata olmuştu. Oyuncağın üstündeki çikolata miktarı serçe parmağımızdaki tırnağın yarısı kadar anca vardı. Şeker konusunda çok dikkatli ve katıyım kızımın beslenmesi açısından, o yüzden böyle birşey yaşadığımız için kendime çok kızgınım ve çokta üzgünüm. Sorum şu; evet şeker çok zararlı ve sakınan da biriyim ama doktora götürmemi gerektirecek kadar tehlikeli bir durum var mı? Daha tecrübeli annelerden cevap bekliyorum 🙏🏻