Mu-Mi turk telekom sikintili benim 95 liralik faturami gecen ay 197 lira gonderdi . Merkezine gidip Sikayet dilekcesi ile düzelttirdim. 95 lira odedim. Bu ay da 297 gelmis aradim dedim bu nedir gecen ay 2 kati bu ay da 3 kati gondermissiniz habire sizi mi arayacagim ben merkezinize de gidemem halledjn dedim. Sikayet dilekcesi olusturfular hala bekliyorum. Pesine düşün.