Mu-Mi Arkadaşlar ben 6 aydır türktelekom kullanıyorum bana vergi borcu3105 lira kesmiş ödenecek böyle bisey olabilir mi acaba çok fazla degilmi bu durumla karşılaşanlar var mı
Havvana Mu-Mi ya aylık ödeyeceğiniz tutar zaten vergiyle birlikte olmuyo Mu mesela 90 lira ödüyoruz aylık içinde vergisi de var size nasıl ayrı vergi borcu geldiki 🤷🏻♀️3 4 senedir Türk Telekom kullanıyorum
BalarisiYusra Mu-Mi 6 aydır vergi Borcu vermesen bile o kadar tutmaz yanlışlık olmalı Türk telekom ile görüşün Ayda 2.5 felan vergi borcu alıyor
Merve-miray Mu-Mi Yok ben karıştırdım sanırım sizin dediginizi. Her ay tlden kesilen 3 tl’den bahsediyorsunuz sandım
Mu-Mi BalarisiYusra ariycam müşteri hizmetlerini ama şok oldum böyle bisey yasayan oldumu merak ettim
BalarisiYusra Mu-Mi aynen ara görüş aslını öğren öyle bi borç imkansız ki 6 aydır kullanıyorsun toplasan aylık o kadar etmez borç
Mu-Mi Prensesannesi38 Evet bende öyle düşündüm ariycam birazdan merak ettim böyle bisey yasayan varmi
Purely Mu-Mi belki yanlış yazılmıştır yazılmadıysa bile başka bir borç falandır dedikleri gibi vergi borcu zamda geldi ama 3 kusur lira mi ney. Bende türk telekom kullanıyorum faturalı hemde 3 4 yıldır hiç böyle birşey yaşamadım
Smrenes Bir hata olmuştur mutlaka.. Faturanızı devamlı takip Ediyorsanız Bi sıkıntı olacağını sanmıyorum telsiz kullanım ücreti var her ay 3 TL civarı kesilen bitek..
Mu-Mi Havvana faturalı kullanmıyorum bide tl olarak hattima yuklemiyorum paket olrak yüklüyorum ondan olur mu acaba