defnesmomm Kızlar merhaba, Çok sık görüyorum Yamuna Korse reklamlarını. Kullanıp deneyimleyen var mı aranızda? Memnun musunuz?
Milasmom defnesmomm ben aldim doktorum dogumdan 3 hafta sonra basla dedi 1 hafta 10 gun sonra takmaya baslicam kullanan arkadaslarim cok faydasını gördü
Gozde45 defnesmomm defnesmomm canim selam bende doğum için terleme için birşeyler bakıyordum riverlife de çok güzel termal takımlar var su anda sauna takımlar baya revanşta duymussundur belki gittim ondan aldım alt üst takım yürüyüşe Gidiyorum ara ara ve baya fark var inanilmaz terletiyor incelme hissediyorum gidiyorum
defnesmomm caglaanalan 250₺ lik Korse 150₺ şu an. Nasıl birşey istediğinize bağlı. Web sitesinden kendiniz bakabilirsiniz
caglaanalan defnesmomm Evet baktım da doğum için hangisi iyi acaba birsürü korse kullandım hiçbiri göbişimi inceltmedi 😂
Minejjan Şuan korse üstümde yeni doğum yapmadım 18 ay oldu ama yinede şişkinlik olduğu hissettiğim anda regl öncesi falan giyiyorum güzel baskı yapiyor ve baskıdan dolayı çok yiyemiyorsunuz , ben memnunum benimki kum saati latex olan 🌿
defnesmomm Seherronya bedeni nasıl seçsem, ondan emin olamadım. Belimi ölçmek için metre yok evde şu an 😅
Milasmom defnesmomm latex korse ten rengi askisiz model 150 tl olan https://www.yamunakorse.com/yamuna-latex-korse-ten